onsdag 17 november 2010

God I'm Bored

Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid. Jag ska inte blogga på arbetstid.

Okej. Point taken. Kan jag slippa vakta det nationella provet nu? Fröken har bytt tema på bloggen femtio gånger och ångrat sig. Nu kommer hon inte ihåg hur den såg ut innan, så det får duga såhär. Fröken hade tänkt sig något lite mer juligt nu när det närmar sig advent... Fröken har dessutom läst tidningarna och till och med en del elevarbeten.

Men, nu är det tråkigt. Var är mina hörlurar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar