tisdag 14 september 2010

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag. Tror jag

Fröken har haft en bättre dag på jobbet. Kanske för att hon inte kom dit förrän halv tolv? Förmodligen för att det blev fika idag. Fröken gillar kollegor som förstår vikten av fika. Jobba hinner man ändå.

Det finns hur många rapporter som helst som pekar på att de som fikar på jobbet är mer kreativa. Samma gäller för de som är lite lata. Fröken ligger sålunda i topp, eftersom hon både fikar och latar sig.

Fröken tänkte att hon inte skulle jobba hemma idag. Det gick sådär. Hushållsnära tjänster är ju också arbete. En fråga till Fredrik R:

Om jag stryker, kan jag fakturera mig själv då och ändå göra RUT-avdrag, eller måste jag starta ett handelsbolag först?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar