fredag 30 december 2011

Watch out for the Limbo dancers

Det är ett klassiskt klotter på en av Malmö Stadsteaters toalettbås. Fröken tror att hon dagligen blir uppringd av dessa limbodansörer... - Hej, det var från Bredbandsbolaget igen. Du skulle höra av dig med lite uppgifter till oss? - Jaha. Funkade det inte med de uppgifterna ni fick igår och i förrgår? - Hur menar du? - Jo, jag menar att jag pratade med er om justs det här igår och i förrgår... - Det har hon inte fört in i datorn. - är inte det en av arbetsuppgifterna om man arbetar som "supporttelefonist"? - Jo, det kan man tycka... -Är det eller är det inte en av arbetsuppgifterna? - Är. Jo, jag tänkte på en grej. Har ni ett analogt telefonabonnemang där ni bor nu? - Ärligt?! Det är ju för fan det du ringer på hela tiden! - Det kan vara det som blockerar... - Bra där Sherlock. Ni ska ju portera numret. - Det har blivit något fel i ordern. - Ni spelade ju in samtalet! Han som sålde gjorde dessutom en jävligt stor grej av det med juriströst och allt... Då borde ni ju kunna klara av ordern också... - Jag återkommer så fort jag kan. - Okej. Antar att vi hörs i halva januari då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar