fredag 9 december 2011

Uppesittarblogg...

Dagens I-landsproblem är att ha för många TV-kanaler att välja mellan.

Det märks att det börjar närma sig kursslut, för nu är allt Frökens fel  igen.

- Jag läser 250% denna terminen...
- Ser jag ut som en studievägledare?

- Barnen är sjuka hela tiden.
- Ser jag ut som en barnläkare?

- Jag har inte läst textutdragen, för du har inte gett mig dem.
- Har du varit här de senaste fem lektionerna?
- Nä, men du har inte gett mig papprena.
- Jag vet inte var du bor.

- Jag fattade inte vad du ville att jag skulle göra.
- Ser jag ut som Uri Geller?

- Det är bara en vecka kvar av kursen! Hur ska jag hinna bli klar med allt innan jul?
- Du kunde kanske gjort något de andra nio veckorna?

- Vadå? Ska vi läsa en roman också? Det är ju bara en vecka kvar av kursen!
- RomanER. Det var till förra veckan... Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar