lördag 18 augusti 2012

Det var bättre förr...

Bloggen alltså... Fröken behöver skärpa sig om man ska ha synpunkter på kvalitet får man driva en bättre blogg. Så får det bli.

Dessutom har Fröken föresatt sig att ha en positivare approach på jobbet... Vi får se hur det går. Ötzi har fått konkurrens, nämligen. Grendel började egentligen förra terminen men hade då den goda smaken att bara i yttersta nödfall öppna käften... Nu går hon all-in första veckan. Är det inte för varmt på kontoret så är det en fåtölj för lite och ingen instruktion är så klar och enkel att den inte går att missförstå...

Men, som sagt, Fröken ska försöka bli mer kvalitetsmedveten.

2 kommentarer:

  1. Skit i kvalitet, jag nöjer mig med kvantitet. Det som var bättre förr med bloggen var just att det kom en och annan uppdatering. Trevligt tyckte jag. Som läsare kan man ju också tro och ana att det borde finnas ett hav av uppslag att ösa ur så här i skolstarten. Eller ligger svårigheten i att prioritera? Låt dig bara inte förledas av den där Björn.

    SvaraRadera
  2. Björn är en lömsk jävel. Lite som ormen i paradiset. Det är väl det som bekymrar mig, kanske, med tanke på hur konsekvenserna blev efter det där äpplet... dödlighet, föda barn med smärta, inte bo i paradiset längre... Ja, du fattar. Bäst jag håller mig till socker.

    SvaraRadera